Kungsplan Trafikskola

Välkommen till Kungsplan trafikskola!

Vi är en grupp dedikerade och erfarna körskollärare som är angelägna om att hjälpa våra elever att bli säkra och självsäkra förare. Med års erfarenhet av vägarna och i klassrummet har vi kunskapen och färdigheterna att ge högkvalitativ körutbildning till människor i alla åldrar och med olika erfarenheter.

Körlärare ger en elev high five

Vad gör oss till en annorlunda körskola?

Vår körskola erbjuder en rad kurser som passar elevernas behov och mål. Oavsett om du är nybörjare som vill ta ditt första körkort eller en erfaren förare som behöver en påminnelsekurs, har vi en program som passar dina behov. Våra kurser är utformade för att vara både lärorika och roliga, och vi använder en mängd olika undervisningsmetoder för att säkerställa att våra elever kan lära sig i sin egen takt.

Vi tror att en välbalanserad utbildning är nyckeln till att bli en skicklig och säker förare, och vi strävar efter att ge våra elever alla verktyg och resurser de behöver för att lyckas.

Tack för att du överväger vår körskola. Vi ser fram emot att hjälpa dig att uppnå dina körmål!

Vad erbjuder vi?

Kontaktuppgifter

Har du frågor eller önskemål? Kontakta oss direkt eller kom in på en kaffe så hjälper vi dig!

Skicka ett meddelande

Kundbetyg

Vad säger våra studenter?

Nöjda kunder är vår överlevnad, därför gör vi alltid vårt yttersta för att skräddarsy vår utbildning för varje elev anpassat utefter dennes behov.

"Jag har tagit mitt körkort hos Kungsplan Trafikskola och kan verkligen rekommendera dem! Deras lärare är väldigt professionella och hjälpsamma, och jag kände mig alltid trygg och säker under mina körlektioner. De var också väldigt flexibla och anpassade min utbildning efter mitt schema. Tack för hjälpen!"

Robert Stefansson Karlskrona

"Jag har aldrig kört bil tidigare, så jag var väldigt orolig inför att börja körkortsutbildningen. Men Kungsplan Trafikskola gjorde allt för att jag skulle känna mig bekväm och trygg under lektionerna. Deras lärare var väldigt pedagogiska och hjälpsamma, och jag lärde mig mycket under den korta tiden jag gick hos dem. Tack för all hjälp!"

Marcus Rooth Karlskrona

"Jag har gått körkortsutbildning hos Kungsplan Trafikskola och har bara positiva saker att säga. Deras lärare är väldigt erfarna och kunniga, och jag kände mig alltid trygg och säker under mina körlektioner. De var också väldigt flexibla och anpassade min utbildning efter mina önskemål och behov. Rekommenderar starkt!."

Rebecca Andersson Karlskrona